wtorek, 9 sierpnia 2016

Kilka słów o nas

Witamy...
to mój (nasz) pierwszy blog...jeszcze pisany z telefonu, dlatego bardzo prosimy o wyrozumiałość☺
Mam na imię Ania. Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieciaków: Maja ma 6 lat, Kacper 6 miesięcy. Moje dzieci są niesamowite. Tak wiem, każda matka tak mówi, ale....ale o tym innym razem. Wracając do krótkiego wstępu, Majeczka uwielbia prace plastyczne, eksperymenty i przyrodę. Każdego dnia walczy ze swoja nieśmiałością. Kacper natomiast jest małym urwisem, który codziennie zaskakuje nas nowymi osiągnięciami. Mój mąż- Patryk, jest moim najlepszym przyjacielem i miłością mojego życia. Razem tworzymy naszą szaloną rodzinkę, ktora uwielbia podróżować, odkrywać nowe miejsca i spędzać razem każdą wolną chwilę.
O czym bedzie nasz blog? O wszystkim i o niczym😉 o naszym życiu, podróżach, wspólnych chwilach, a także o przemyśleniach i marzeniach.
Zapraszamy Was do naszego życia, prosimy o komentarze i udzielanie się☺
Pozdrawiamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz