czwartek, 1 września 2016

Wyprawka starszaka

Witamy,

No i stało się...1 września zawitał w kalendarzu, a wraz z nim większość dzieci powróciło do żłobków, przedszkoli czy szkół. Nasza Maja zaczęła naukę w ostatniej, najstarszej grupie przedszkolnej. Teraz jest biedronką:) Już od samego rana Maja nie mogła się doczekać, żeby iść wreszcie do przedszkola. Kiedy w końcu dotarliśmy, Majunie czekała niespodzianka...okazało się, że nie będzie chodziła do grupy, w której była przez ostatnie 3 lata, tylko będzie z innymi najstarszymi dziećmi. Moje Biedactwo trochę się zestresowało, ale kiedy wytłumaczyłam jej, że teraz będzie rządzić w przedszkolu to pobiegła z uśmiechem do sali:) Nie mogę uwierzyć, że moja malutka córeczka ostatni rok chodzi do przedszkola. Nie wiem kiedy te 3 lata przeleciały. Jak sobie pomyślę, jak bardzo Maja się rozwinęła, to aż nie chce mi się wierzyć, że takie trudne były początki...dzisiaj też w przedszkolu przywitały nas płacze maluszków:(. Poniżej pokażę Wam naszą wyprawkę dla Starszaka:)

1. Ręczniczek do rąk
2. Szczoteczka, pasta i kubeczek do zębów
3. Chusteczki nawilżane
4. Chusteczki higieniczne
5. Paputki
6. Szczotka do włosów
7. Gumki i spinki
8. Naklejki do opisania wszystkiego
9. Worek, do którego wszystko pakujemy:)
10. We worku mamy jeszcze ubranka na zamianę w razie wypadku oraz ciepły sweterek i czapkę na głowę, gdyby na dworze świeciło mocne słońce.


Dodatkowo zawsze zanosimy serwetki, chusteczki "wyciągane", ryzę papieru i teczkę na prace plastyczne. Pozostałe plastyczne materiały zakupuje przedszkole.
Mój starszak nie potrzebuje już kołderki i podusi oraz fartuszków:)
A tak na marginesie fartuszków mamy mnóstwo za to wczoraj, gdy zaczęłyśmy wszystko szykować okazało się, że zapomniałam kupić worka. Zeszłoroczne były już zniszczone i je wyrzuciłam. Na szczęście w sklepach ich nie brakowało:)
Pozdrawiamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz